ZZ Top

Var på ZZ Top igår och det var en bra konsert. Många bra låtar och en del överraskningar också, som en cover på Hey Joe och Cheap Sunglasses. ZZ Top har ju inga specialeffkter och bjuder inte på sig själva så mycket, men det är okej, man förväntar sig liksom inte det av dem. Hade det varit vilket annat band som helst hade man nog blivit besviken, men för ZZ Top räcker det med att gittarisen och bassisten svänger på gitarrerna samtidigt så blir man i extas.

Förutom pappa så följde hans flickvän, hennes son och hennes systerson med på konserten. Visste detta innan och jag var inte helt lycklig över situationen. Trodde att sällskapet skulle bli jättedåligt men jag hade faktiskt ganska fel. Det var ett helt okej sällskap och Gits son och systerson (som jag aldrig hade träffat förut) var ganska roliga. Det var en rolig kväll, trots att det inte var det sällskap jag ville ha från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0