Gårdagen, fast bättre

Insåg hur kort, tråkigt och intetsägande mitt senaste inlägg var. Så jag ska göra ett nytt försök.

Var då som sagt på Skene Marten med Emma igår. VI gick omkring där ett tag och kollade på alla marknadsstånd. Jag hittade två bandtröjor; en med System of a Down och en med Sex Pistols. Båda två låg på fyndbordet där alla tröjor ligger huller om buller men i gengäld bara kostar tjugo kronor styck. Så det var ett kap, även fast vi fick leta efter rätt storlek ett tag. Hade faktiskt tänkt att köpa en bandtröja och planerat att lägga 100-200 kronor på den så jag var glad att jag fick tag i två stycken för 40 kronor totalt. Det är inget fel på kvalitén heller, har köpt tröjor där förr och trycket har hållit i tvätten.

Vi tittade också på godis. Emma beslöt sig i sista stund för att inte köpa polkagrisar och därmed bryta sitt godislöfte. Själv tittade jag länge på ett stånd där de sålde olika sorters fudge.

Köpte en födelsedagspresent till Isabel också. Tänkte köpa på mig lite saker som jag tror att hon gillar som hon ska få i försenad födelsedagspresent när hon kommer hem.

Efter ett par timmar, när vi hade fått nog, köpte vi Ben n Jerrys och åkte hem till Emma för att titta på film. Det blev The Notebook. Helt okej film, är ju en chick flick och därmed inte ett mästerverk direkt. Lite bättre än A Walk to Remember i alla fall. Efter filmen skjutsade Emma hem mig. Det var trevligt med tjejsnack och att bara mysa.

Sådär, det var en liten bättre beskrivning av gårdagen. Ska snart äta och därefter ska jag tillbaka till Skene Marten för att kampanja med Moderaterna. Och kanske, kanske köpa den där fudgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0