Kampanj med (m)

Jag var och kampanjade med Moderaterna på torget i Kinna idag. Det var första gången jag kampanjade med Moderaterna och inte bara med MUF, men det är ungefär samma sak. Lite speciellt att alla man kampanjar med är sisådär 30 år äldre men det är kul ändå. Det verkade uppskattas att det kom en ny ung person som var intresserad av politik. En av gubbarna flörtade med mig, kallade mig för fotomodell och sa att jag var så söt att jag behövde livvakter å sådär.

Kommer att kampanja med Moderaterna i Mark flera gånger nu inför valet, så ni kommer säkert att se mig på torget i Kinna den närmaste veckan. Det passar mig bättre än att kampanja med MUF eftersom det är så nära, med MUF måste jag åka in till Borås och det är så segt. Ibland så samlas vi i Borås och åker någon annanstans för att kampanja och då är det ännu värre; först sitta i en buss i 40 minuter och samlas i Borås för att sen åka kanske lika länge till Ulricehamn eller något för att kampanja. Och ibland passar inte bussarna och man hinner inte åka in till Borås. Då passar det mycket bättre att promenera upp till Kinna och sprida glädjens budskap där istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0