Hur långt är det till Tjeckien?

Idag åkte min man till Tjeckien. Han ska vara där och jobba fram till skärtorsdagen. Dock kommer han hem så sent att det inte är någon idé att träffas innan långfredagen. Jag kommer vara där i gryningen, han får skylla sig själv att han gav mig nycklar till sin lägenhet. Efter valborg så kommer han att åka tillbaka och vara där en vecka till. Det suger, vi har aldrig varit ifrån varandra så länge och jag saknar honom redan. Men samtidigt så är det ingenting varken han eller jag kan göra något åt, vi får bara se till att klara oss igenom detta. Och jag får försöka låta bli att lifta till Tjeckien...

Kommentarer
Postat av: AnnieBanani

Nico? har du skaffat fb? du finns iaf på fb och jag börjar fundera på om det är du... annars anmäler jag den dära Nico som isf inte är du!

2011-04-15 @ 23:09:07
URL: http://raine1988.blogg.se/
Postat av: AnnieBanani

haha ja, visserligen!(konstigt ord!) jag har också vaknat upp i bekanta sängar som inte är min egna som jag inte vill springa ifrån. Men du känner ju mig jag är lite udda. Jag njuter mer av frukosten ensam? jag vet inte vad som har gått fel där egentligen. Jag kanske är ett "typiskt" skilsmässobarn.



Men asså kategorin ska ju handla om att "dejta" sig själv eller fördelar med att itne vara i en relation så då måste jag försöka hålla mig till det ämnet. Men jag är ju dock, som du vet, inte bra på att hålla mig till ämnet så vi får se...

2011-04-16 @ 01:51:41
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0