Tillbaka till dagisnivå

Jag har länge haft en fix idé om att göra armband med plastpärlor som man gjorde när man var liten och i lördags när jag var i Göteborg för att gå på utbildning med MUF så upptäkte jag att jag hade en stund över. Jag beslöt mig då för att styra mina steg mot Panduro. Där köpte jag inte bara snöre med resår, vilket var min egentliga mening med besöket i butiken, utan också nya pärlor. Jag har varje dag sedan dess suttit och pärlat mina armband. Jag har till och med gjort ett till Klas som jag ska tvinga honom att ha på sig. Jag är inte särskilt pysslig alls, det har jag aldrig varit, men det här tycker jag är riktigt roligt. Jag längtar tills jag får pengar igen så att jag kan köpa fler pärlor.


Kommentarer
Postat av: Annie

haha ja! jag tror nog att jag tyckte det! Men flera av kraven är ju hur sjuka som helst. Såg du att jag hade skrivit att regn var en årstid? BrainFail!

2011-04-22 @ 10:48:59
URL: http://raine1988.blogg.se/
Postat av: Nina

Vi gillar dagisnivå!:D

2011-04-22 @ 17:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0