Första lådorna packade

Nu har första lasset kartonger innehållandes mina tillhörigheter forslats hem till Klas. Det kändes lite ledsamt, men framför allt väldigt roligt och häftigt. Som Klas sa: "Varje packad låda är ett steg närmare till att vi bor tillsammans". Jag har packat två lådor till ikväll, så nu är vi två steg närmare vårat mål :) Pappa är väl inte lika glad som jag är, han tyckte att det var riktigt jobbigt att se mina lådor fyllda med tillhörigheter. Igår var han inne i mitt rum flera gånger, ibland bara vände han direkt och ibland stannade han kvar och tittade på mig en stund. Han kramade om mig jättehårt och sa: "du får inte flytta", det kommer nog ta tid för honom att vänja sig vid detta.

Har insett en sak nu när jag packar och rensar bland mina saker; Klas tål inte rökelser och sånt och jag har massor med rökelser, alltså måste jag bli av med dem. Har hur många som helst och om du vill ha dem får du dem gärna. Jag har även rökelsehållare. Är bara att hojta till så lägger jag undan dem, annars så slänger jag dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0