Bowling och té

Kom hem för ett par timmar sedan från bowling och pizza med Grodlandet. Vi hade det jättetrevligt och än en gång så insåg jag hur mycket jag gillar att umgås med tjejgänget. Extra roligt var det att träffa Isabel och Imberg eftersom jag ser dem så sällan nu när de har flyttat. Imberg hade fått så långt hår! Fick lite julklappar och födelsedagspresenter också. Av Isabel fick jag två tépåsar och läroböcker i ryska och av Anna-Maria fick jag tre tépåsar, engelska tékakor och en tygkasse med citat från Hamlet på. Fick ju té av Nina också några dagar innan jul, så nu har jag massor med té att dricka. Mysigt :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Och min ska du också få snart! :)

2011-01-07 @ 16:39:25
Postat av: Nico

Ska jag få en födelsedagspresent av dig? :O Vad kul! :D Men du behöver inte, räcker med att du bjuder mig på en drink imorgon ;)

2011-01-07 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0