Iron Maiden med två gamla vänner

Jag fick aldrig migrän i fredags och kunde därför gå på Iron Maiden. Kvällen började med att Adde hämtade upp mig och så körde vi till Gråfalk. Han bjöd på spaghetti och köttfärssås och glass till efterrätt. Vi satt där i flera timmar och pratade, åt god mat och kollade på olika konserter på TV:n. Det var jättetrevligt och väldigt roligt, var så länge sedan jag umgicks med de två. Kvällens sällskap var faktiskt bland det bästa med konserten, för ärligt talat var inte Iron Maiden så bra. Hela första halvan av konserten var ganska tråkig, det var först under andra halvan som de körde alla gamla hits och slutade köra de kassa låtarna från senaste skivan. Tyvärr kändes de som att de körde mycket på rutin, det fanns ingen spontanitet eller genuin glädje. Är kul att kunna säga att man har sett dem, men konserten får bara 3/5 Grodor av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0