Gränna

Överraskade Klas med en helg i Gränna i helgen, åkte dit på lördagen och kom tillbaka igår. Han gav ju mig en resa till Budapest i födelsedagspresent och detta är studentversionen av den presenten ;) Ville ju ge honom något lika fint men studielånet räckte bara till Gränna.

Hade bokat resan för flera månader sedan men höll det hemligt för Klas. Sa ingenting innan vi precis skulle åka i princip, sa bara till honom att packa för två nätter och sen när vi satt i bilen sa jag till honom att köra till Gränna. För min del var helgen ganska bra; Gränna visade sig vara en ganska mysig stad, hotellet var bra och vädret fint. Den enda var väl att Klas reagerade inte riktigt som jag hade tänkt mig :P Han verkade inte speciellt glad över min överraskning, speciellt inte första dagen. När jag sa att vi skulle till Gränna över helgen sa han bara "okej, då vet jag åt vilket håll jag ska köra" och han verkade irriterad hela resan dit. När vi väl var framme så blev han lite gladare, men han var fortfarande småsur och var det resten av dagen. Det var först på söndagen han tackade för presenten och sa att han var glad och överraskad, men då upprepade han det jättemånga gånger under hela dagen. Han verkade inte genuint glad, utan snarare som att han hade dåligt samvete för sitt humör dagen innan. Jag tror inte att han är missnöjd eller besviken över helgen, han hade det nog rätt trevligt ändå, men jag tror att om han hade vetat om helgen i Gränna i förväg och fått välja så hade han inte valt det.

 Jaja, jag försökte i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Annie

japp. eller jag vill växla mellan ring och stav. det ska vara en svart stav iaf.

Gränna är ju btw awesome. En av dem mysigastye platserna!

2011-06-07 @ 20:50:20
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0