Ångest

Har inte mått så bra på sista tiden. Har inte sagt det till så många, men jag är i en svacka just nu och är ganska deppig och ångestfylld. Har egentligen varit så här mer eller mindre sedan förra våren. Var lite deppig under hela våren, och sen fick det sin kulmen runt studenten. På sommaren så kändes det lite bättre, och under början av hösten också. Trodde att det var över, men sen föll jag tillbaka igen, värre än förut. Det är verkligen upp och ner, olika varje dag. Antingen är jag jätteglad eller så är jag jätteledsen, och däremellan är jag helt apatisk och klarar inte av någonting. Jag har haft en period då jag mått dåligt, riktigt dåligt, och därefter haft kortare perioder där jag haft "lite lagom" ångest, så jag vet hur jag ska hantera det. Men det som gör mig rädd är att jag inte har mått så här dåligt på väldigt länge. Jag känner igen mycket från då jag mådde som sämst, och jag vill verkligen inte dit igen. Jag borde vara lycklig, jag är nöjd med det mesta i mitt liv just nu, tror jag, men ändå finns ångesten där. Tycker så synd om Klas också, detta påverkar ju honom också tyvärr. Det var nog inte det här han tänkte sig när han blev ihop med mig :P Men jag gör mitt bästa för att må bättre, det gör jag, men det är inte lätt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror Klas inte tänker så alls. Han bryr sig bara om att du ska må bra och inte tänker på vad han hade trott och inte trott. Du vet att jag alltid finns här för dig, oavsett om du vill prata eller bara umgås för att ha något annat att göra och tänka på! Kram på dig systra Mí!

2011-06-03 @ 13:54:38
URL: http://emmaleona.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag tror samma som ovan och finns också här för dig! Inte bra att du ska behöva gå runt och må dåligt :-( <3

2011-06-06 @ 00:07:20
URL: http://stackeboon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0