Helgen

Mitt mobila bredband har dött för tredje gången på två år (tack Telia) så därför sitter jag nu hemma hos Klas och snyltar på hans Internet. Hur som helst, tänkte passa på att berätta om min helg för dig.

I fredags så hade Gråfalk inflyttningsfest i sin nygamla lägenhet. Det är samma lägenhet som där han har bott i flera år men nu har hans mamma flyttat till ett hus i Kinnarumma och Gråfalk har fått ta över lägenheten. Det dök upp ganska många personer på inflyttningsfesten och det blev väldigt lyckat. Vi dansade på soffbordet, ritade på varandra med bläckpennor, jag och Jocke hälsade på Jockes pappa och min hatt bytte ägare varannan minut. Vi hade väldigt roligt helt enkelt, i mitt fall lite för roligt... Jag drack lite för mycket och Klas fick köra hem mig till sig.

Dagen efter, på lördagen, så åkte vi till Skåneland för att hälsa på Johanna och Carlsson. När vi väl kom fram så fikade vi, pratade, åt middag, tittade på film, spelade Wii, pratade lite till - hade det väldigt trevligt helt enkelt. På söndagen så tog vi en långpromenad i Landskorna, en ganska mysig stad visade sig. Sen åkte vi hem igen. Tyckte mycket om att hälsa på Carlsson och Johanna, hoppas att vi kan göra det igen ganska snart.

Tyvärr har jag inte mått sådär jättebra det senaste, vilket tyvärr påverkade hela helgen, men på söndagkvällen så satt jag och Klas och pratade i några timmar, vilket var väldigt välbehövligt. Så nu är jag lite mer normal igen.

Helgen var helt enkelt väldigt intensiv och väldigt väldigt rolig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0