Krogen med gänget

Igår var det utgång. Förefesten var hos Emma och sen åkte vi till Kinna Krog, ungefär som vi brukar göra. Jag hade väldigt roligt och kvällen bjöd på många skratt, till exempel när Totti och Jocke promt skulle lyssna på, och sjunga med i, Han har öppnat pärleporten. Jag blev väldigt konfunderad men samtidigt full i skratt när de började sjunga på psalmen.

Jag var glad att jag kunde hänga med, för tidigare på kvällen så kände jag mig svimfärdig och hela världen snurrade. Det var som ett blodsockerfall som höll i sig i en halvtimme. Efter det så började jag att frysa och låg under täcket och skakade. Efter att Klas lyckades få mig varm igen så kändes allting bra, men det var ganska underligt och jag var lite orolig över att jag skulle börja må dåligt igen. Har mått bra hela dagen idag, förutom den vanliga segheten och tröttheten som infinner sig när man har festat dagen innan, så det var nog bara någon tillfällig Hyssna-bacill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0