Misslyckad fika

Som du kanske vet så försöker jag starta MUF här i Mark. Jag är helt enkelt trött på att åka in till Borås för att engagera mig politiskt och är övertygad om att det finns fler som bor här som håller med mig. Jag har pratat mycket både med MUF Södra Älvsborg (alltså Borås) och Moderaterna i Mark och båda tycker att det är en bra idé och stödjer mig. Igår försökte jag mig på att hålla i min första aktivitet, onsdagsfika i lokalen i Kinnahult. Det gick sådär, det var bara två som dök upp Lite tråkigt, men jag antar att det är så i början. De två som dök upp var jättetrevliga och verkade väldigt på i alla fall så jag hoppas att det fortsätter så. Får väl se hur det blir i framtiden, men jag vill verkligen att detta ska bli av och jag jagar intresserade ungdomar allt vad jag kan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får gärna alla bilder, har du någon mejl adress så kan jag skicka dem dit eller om du hellre vill ha dem på ett usb, det är lättare också, vi ska hemomkring på lördag så vi skulle kunna lämnad det då isf :-)

2011-03-09 @ 12:37:56
URL: http://stackeboon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0