Fat Fucking Lie

Ho ho, ja ja, jag vet jag har inte bloggat på ett tag men jag orkar inte med pisscpdatorn. Men nu är jag här, till allas glädje. Eller inte.

Sen sist så har jag varit med i Poetry Slam på skolan. Fem perosner deltog, varav tre egentligen inte fick vara med av olika skäl och en var jag. Jag kom trea och eftersom tvåan och ettan egentligen inte fick vara med så hux flux ska jag tävla in någon semi-, eller kvarts-, eller bara final. Fast jag kan redan här gå ut med officiellt att jag tänker skita i det. Punkt.

Kid Galahad-spelningen närmar sig med stormsteg och jag tror att jag kan pussla ihop detta. Jag smider planer.

Den 29/11 ska SP1B, tillsammans med A och C (plus några lärare) åka till Gbg för en hel dag med museum och annat skoj. Vi kommer hem halv tolv på natten och har prov dagen efter. Kul!

Nä, nu ska jag ta en dusch.


Jag börjar känna mig skit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0