You're bleeding

Idag var det tänkt att jag, Cassie och Jessie skulle till Annie men det sket sig för att jag fick inte tag i Annie. Självklart ville jag inte bara kasta bort dagen, jag hade ju trots allt klätt på mig och allting redan och den ansträngningen fick ju inte vara i onödan, så jag beslöt mig för att plocka ner våra vin- och krusbär. Fast det sket sig också när det visade sig att de inte var mogna. Så dagen slutade med att jag satt framför datorn/TV:n och gjorde ingeting ändå. Hoppas att det inte slutar lika illa i morgon.

Kommentarer
Postat av: Guran

Vin- och krusbären är säkert mogna imorgon! ;)

2007-07-14 @ 23:44:13
Postat av: Plättan

Hoppas det. Fast antagligen är de mogna typ nästa vecka. Eller när solen behagar komma fram.

2007-07-15 @ 00:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0