Lista!

Har Du Någonsin

Konfirmerat dig: Nepp
Sagt något korkat i Göteborg: Har jag säkert...
Sagt till din mamma att du hatar henne: Nej.
Bett till Gud: Ja.
Dansat i köket helt ensam: Jo.
Velat ligga med en skallig man: Bara Bruce Willis
Lurat någon på pengar: Minns inte, kanske....
Stulit från ett barn: Inte vad jag minns...
Bytt skunknamn: Skunk?
Sökt till Big Brother: Nej
Varit med i Big Brother: Nej
Slagit en vän: Ja, självklart.
Tyckt att du själv varit jobbig: Ja.
Spelat in ett avsnitt av Antikrundan: Nä.
Vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person: Nä.
Ljugit om din nationalitet: Ja. Eller? Kanske inte föressten...
Gråtit i slutet av Titanic: O ja!
Bakat in droger i ett bakverk: Nä.
Hånglat till Oasis: Joo, det tror jag väl...?
Önskat att du vore någon annan än den du är: Jaa, många gånger!
Nypt en tjej i baken på krogen: Nä.
Varit på en hårdrocksbar: Inte än.
Köpt en skiva med Scooter: Aldrig.
Fått höra att du liknar en kändis: Bara om jag mutat någon.
Fått höra att du liknar nån ful: Ja.
Sovit i en Hästens-säng: Nä.
Städat och tyckt att det var kul: Vet inte...
Ätit en ostbåge och tänkt att de luktar fotsvett: Gillar inte ostbågar.
Förolämpat någon så grovt att de börjat gråta: Inte framför mig iaf.
Blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen: Ja.
Lagat potatismos på en date: Nä.
Luktat svett och tyckt att det är charmigt: Nä.
Blivit så äcklad av en annan person att du kräkts: Bara nästan.
Rakat av allt håret på huvudet: Inte än, har funderat allvarligt många gånger dock.
Rakat bort ögonbrynen: Bara halva.
Ätit middag med en lärare: Nä.
Hjälp en gammal dam att gå över gatan: Ja.
Muckat gräl med en skinnskalle: Nej.
Skrivit ett quiz: Nä, tror jag inte.
Konverterat till islam: Näpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0