I can change, I can change, I can change but who do you want me to be?

Jag blir så iriterad på folk som är sura på varandra utan att säga vad det är. Och när man frågar så vägrar de svara, på sin höjd får de ur sig ett "nä, jag vet inte, jag bara stör mig på dig". Men jag stör mig på en massa olika personer men då umgås jag inte med dem lika mycket, jag går inte runt och snackar skit om folk bakom ryggen på dem för det. Man kan vara trevlig fast man inte "klickar" utan att vara falsk. Okej om man faktiskt har gjort något konkret, men när man inte ens vet vad det är, hur skall man kunna ändra sig då eller be om förlåtelse? Det värsta av allt är när man faktiskt försöker vara trevlig, nät man tänker att om man är snäll och glad och rolig så tinar man upp dem och då kanske den hemska spänningen som  hänger i luften så fort man är nära varandra försvinner. Sen så upptäcker man att det inte funkar, tvärtom faktiskt. De har bestämt för att hata dig och så är det med det. Inga vilda hästar i världen kan få dem att ändra sig, för det vore att medge att man är svag, att ge någon annan rätt. Jag har haft det så här med olika personer så jävla länge ju och det är så jävla löjligt. Väx upp och våga ta en konflikt eller skit i det bara.


Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0