Ursäkter

Har prov i naturvetenskap i morgon och borde verkligen plugga men bestämde mig för att hålla löften till vänner är viktigare. Så därför gick jag till Pernillas praoplats efter skolan. Det visade sig vara mycket roligare än väntat vilket gjorde att jag sköt upp pluggandet ett par timmar. När jag kom hem tänkte jag "jag måste ju få känna att jag är hemma också, sitta ner och softa" så jag satte mig med en chokladbit (döm mig inte) och slötittade på Vänner. Sen kände jag ju att jag bara var tvungen att gå in på msn och kolla alla bloggar och sånt, det var ju länge sen (varje dag kan vara oerhört sällan). Nu börjar jag få slut på ursäkter till mig själv om varför jag skall skjuta upp pluggandet. Kanske måste jag städa rummet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahahaha jag vet hur det är sitter med mitt so prov på ideologier som jag har tills imon faan kl. är 02:44 började plugga för fyraa timmar sen och har sammanlagt sjkrivit tre rader.. det löser sig!

2007-10-04 @ 02:44:56
Postat av: Plättan

Exakt; Det löser sig!

2007-10-04 @ 20:35:10
URL: http://plaettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0