Fly along with me, I can't quite make it alone

Ok, denna helg var det Skene Marten, var nog roligaste året hitills för min del.
I fredags väntade jag ivrigt på att någon skulle ringa och säga "Hej Nico, vi saknar dig, kom till Skene Marten och va med oss!" Tyvärr inträffade detta samtal aldrig.
I lördags däremot så kom det efterlängtade samtalet, det var Gottfrid som ringde. Jag stack dit och träffade honom, Benny, Jonas, Marcus, Pirre och Gasgas. Den kvällen var väldigt, väldigt händelserik och lång men skitkul. Ångrar inte att jag följde med. Pernilla, du räddade min kväll. "I belive I can fly!"
I dag så tog vi en kort sväng på Marten igen men det var inte alls lika kul som igår. Men det var ändå en härlig helg värd att minnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0