Troll och andra otyg

Den här veckan har gått så sjuuuukt fort, jag kan vekligen inte fatta att det i skrivande stund är torsdag kväll.

I helgen skall förhoppningsvis Benny, Gottfrid, jag och kanske några andra titta på när Marcus vinner pojkeliten och sen sticka på fest hos Gasgas kompis. Det kan bli kul. Dessutom så måste jag studa hur mycket som helst eftersom alla lärare har bestämt sig för att lägga alla prov under samma veckor. Roligare kan man ju ha det. Men jag får väl skylla mig själv, som vanligt, det var ju jag som valde samhäll.

Som grädde på moset kan jag medela att min mp3 har hamnat i koma, den är nu kopplad till respirator och ivriga upplivningsförsök är i görningen. Det var vid halv tre tiden i går eftermiddag som mp3:en började klaga på smärtor i batteriregionen innan den föll medvetslöst ihop. I morse såg det stabilt ut men blev snabbt sämre vid fyra tiden på eftermidagen. Tillståndet är nu kritiskt men stabilt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0