Plättan har fuckat upp det igen

Detta är så typiskt mig! Sånt här händer bara mig!
Det hela började för någon vecka sedan då Blondinbella på sin blogg annonserade att hennes assistent Emelie inte behövde sitt gymkort längre. Dock gällde gymkortet i ett helt år till och medlemsavgiften var redan betald. Någon som var intresserad av att ta över den? Jag läste detta och såg att Kinna var ett av de ställen där man kunde använda gymkortet. "Varför inte?" tänkte jag, "det är ju inte så att jag kommer att få den, det är ju typ 10.000 människor som läser hennes blogg varje dag, jag kan anmälla mig för skojs skull". Någon dag senare fick jag ett mejl där det stod att hon skulle kolla upp ett par saker, sen var gymkortet mitt. "Nej! Va fan har jag gjort?" var min första tanke.
För det första, jag är inte precis den hälsosamma typen som går på gymmet. För det andra, jag har inga drygt 300 kr i månade att betala för det här. Men nu har jag skickat iväg mina personuppgifter, allt jag behöver göra är att vänta på att Emelie ska ringa (jag har Blondinbellas assistents nummer, erkänn creddigt?) så att jag kan traska bort och fixa det sisa på i-Form (gamla Kinna hälsostudio).
Jag ångrar mig fortfarande, men samtidigt, nu har jag ingen ursäkt till att inte gå på gym. Hmmm... Vad händer om man låter bli att betala månadsavgiften då och då? Då får man väl bara inte gå till gymmet den månaden, eller?

Kommentarer
Postat av: Raine

haha! naaw^^ ni får la ha en sakna Annie kväll istället

2008-09-26 @ 00:01:05
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0