Det har löst sig

För de som undrar, allting med biljetten och pengrana är fixade nu. Jag och företaget dividerade i flera dagar, ingen kunde svara på vart mina pengar tagit vägen. I går gick jag till min bank för att se om de kunde ge någon klarhet i det hela. Tjejen som jag fick prata med sa att pengarna definitivt var borta från mitt konto och inne på biljettföretagets konto, hon föreslog att jag skulle ringa dem igen. Väl hemma gick jag in på min inloggning på företagets hemsida och upptäckte ytterligare en bokning på en biljett till Metaltown, utan att jag hade beställt någon ny. På "betalning" stod det att biljetten var betald, och under "behandling" stod det att den höll på att behandlas. Aja tänkte jag, om inte jag får någon bekräftelse innan i morgon så ringer jag dem. Jag behövde dock inte detta, företaget ringde istället upp mig nån timme senare. Mitt problem hade visst varit en stor grej på företaget, många hade kollat på vad de skulle göra åt den galna tjejen och hennes försvunna pengar. ;) Men tjejen i telefonen sa i alla fall att pengarna hade kommit in på deras konto och att de skulle skicka en biljett med posten som beräknas komma nästa vecka.

Så nu är det avklarat, skönt. Det kändes inte tryggt att 1325 kr var på vift i ett par dagar där. Men jag är glad att det löste sig. Nu ser jag fram emot Metaltown!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0