Jag ser numera ut som en pirat med dålig munhygien

I lördags var det vanliga gänget hos Långsam för att fira hennes födelsedag. Hennes hund Kiddy var som alltid livlig och glad och ville hälsa på alla, även på Isabel som är rädd för hundar. Jag böjde mig då ner för att fånga Kiddys uppmärksamhet. Jag känner Kiddy och tycker om hundar så det är bättre om han slickade och viftade på svansen på mig istället för på Isabel. Kiddy är dock inte så smart så han förstod inte riktigt att han inte behövde hoppa längre när jag satt på knä. Resultatet blev att han skallade mig. Efteråt kändes ena tanden konstig och jag hade blodsmak i munnen. En snabbtitt i spegeln konstaterade att Kiddy hade lyckats slå ut en bit av min ena tand. Jag har tid hos käftis nästa tisdag men tills dess så får jag väl låta bli att le. ;)




Okej, det är ju inte så stort, men det syns mycket när jag pratar och ler.


Kommentarer
Postat av: Annie

Arrrr!

2009-10-23 @ 00:47:02
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0