Sommaren 2010

Imorgon är sommaren oficiellt slut, idag är det sista dagen på sommarlovet, i morgon börjar skolan.

Den här sommaren har varit sådär tycker jag. De senaste tre somrarna har varit jättebra så det kanske var på tiden med en lite sämre. Hela sommaren har liksom varit seg, man har inte kunnat hitta på något för allt har bara varit segt och blöö. ¨

Sommaren har också innehållit mycket oro för framtiden och en blandad kompott av annan ångest.

Det här har varit sommaren efter studenten så den har innehållit en del avsked och en de löften om att alltid hålla kontakten. Känner redan nu hur vissa glider ifrån mig. Är bara glad att det inte är mitt fel, jag har verkligen gjort mitt bästa för att bjuda till men när man inte bjuder tillbaka så får man gärna glida iväg. Bra att se vad era ord är värda.

Sommaren har också tillbringats mycket i Göteborg, det har varit trevligt och väldigt mycket värt det.

Har gått på Kiss, Juliette Lewis och Salem al Fakir, alla tre väldigt bra spelningar. Och så Metaltown såklart, där jag i princip bara såg Rammstein och In Flames.

Egentligen har väl inte sommaren 2010 varit skit, men definintvt sämre än föregående år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0