Är sjukt peppad inför London!

I maj åker jag tillsammans med min underbara klass till London. Vi ska stanna där i en vecka och bo på ett vandrarhem vid Hyde Park. Jag är väldigt väldigt taggad inför resan. mer taggad än vad jag är inför Milano fast Milano är närmare.

Jag tycker att varenda tidning nu för tiden har Londonguider, alla är väldigt intressanta och informativa. Istället för att plugga igår så ägnade jag flera timmar åt att sätta ihop dessa till en egen Londonguide. Den är uppdelad i olika kategorier, som "mat", "shopping", "turistattraktioner Ulf kanske kommer att ta oss till men om han inte gör det så kan vi gå dit ändå" och "turistattraktioner Ulf inte kommer att ta oss till". Guiden är inte klar än men är i skrivande stund uppe i fyra sidor. Jag försöker hitta gravplatser som är värda att besöka men jag hittar ingenting, det finns inga som har dött i London, alla bara dör i Paris. Har hittat typ tre gravplatser som är värda att besöka varav en är Shakespeare men till honom har jag konstigt nog hittat fyra olika adresser. Jag vill också gå på en massa roliga gamla klassiska musikklubbar som är musikhistoriskt viktiga, men jag kommer inte på namnet på några. Jag får nog ta och läsa igenom alla mina musikböcker och anteckna namnen.

London kommer att bli sjukt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0