Helgen

Har spenderat hela helgen hos Henrik. Det har varit väldigt trevligt, har alltid roligt med honom. Vi tittade på Breakfast Club (en av mina favoritfilmer), Stockholmsnatt (verkligen inte en av mina favoritfilmer, sjukt pinsam är den), gått på promenader och spelat Mario Cart Wii, bland annat. Åkte hem vid elva på kvällen och jag får alltid så dåligt samvete för att jag åker hem så sent. Vi har jättetrevligt och roligt hela dagen, det är liksom verkligen inte läge att åka hem tidigare, men samtidigt känns det som om jag förstör hela hans lördagkväll eftersom han inte får tid att hitta på något annat så sent. En vacker dag ska jag åka hem ifrån honom normal tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0