Choklad i mängder

Vann ju biljetter till Chokladfestivalen i Göteborg och idag var jag och Daniel där. Det var som en mässa med både föreläsningar och en massa utställare. Så gott som alla utställade hade smakprov, vilket jag och Daniel lät oss bjudas på, så efter ett tag så mådde vi nästan illa av all choklad. Alla smakerna smälte samman också så efter ett par chokladbitar så kunde vi inte känna skillnad på dem. Slutade i alla fall med att vi delade på en påse chokladrussin och jag köpte en chokladkaka smaksatt med chili. Sen gick vi lite i Nordstan innan vi åkte hem.

Snart ska jag börja göra iordning mig och åka till Gottfrid för att festa i hans stall. Antar att jag berättar om det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0