En vekca

Nu har det gått över en vecka sedan jag flyttade in här i Klas lägenhet i Hyssna. Har varit en ganska bra vecka, även fast Klas åkte till Polen för att jobba i måndags så att jag har fått spendera den själv. Eller, herlt själv har jag inte varit. Har bjudit över någon varje dag för att inte känna mig så ensam. Så under veckan har både Emma, Adde, Daniel och pappa sett mitt nya hem. Och igår kom Klas hem så nu är jag inte ensam längre. Känns lite konstigt fortfarande, har inte riktigt fattat att jag ska bo här. Kommer på mig själv att tänka "jag fixar det när jag kommer hem" och sen "just det, jag är ju hemma". Eller "Nu ska jag hem till Kla... Jag menar hem till mig". Känns bara som att jag sover över här många nätter i rad. Men jag tror att det har börjat stt sjunka in nu. Känns häftigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0