Basgarderoben enligt Ebba

Har sett denna lista på flera bloggar, Ebbas tips om vad som bör finnas i basgarderoben. Så här ser det ut min garderob. (det som är överstryket har jag)

Kläder:
2 par jeans
1 kashmirtröja
1 par svarta finbyxor
1 par shorts
1 vit bomullsskjorta
1 kavaj
1 svart kofta
1 kofta i annan färg
1 jeanskjol
2 svarta toppar
2 vita toppar
2 svarta linnen
3 vita linnen
1 trenchcoat
1 vinterkappa
1 svart klänning


Skor:
1 par partysandaletter
1 par svarta och/eller chokladbruna boots
1 par ballerinaskor
1 par svarta partyskor
1 par söta gummistövlar
2 par gympadojor

Accessoarer:
1 mellanstor vardagsväska
1 par mörka solglasögon
1 par skinnhandskar
1 pashminasjal
1 weekendbag
1 partyhandväska
1 kuvertväska

Ja där ser man lite som behöver inhandlas:) Ska faktiskt inhandla skor nu i veckan så det kommer inte att vara fullt så tomt på den fronten. Alla som känner mig blev väl överraskade över att jag har väskor överhuvudtaget men det har jag, orkar bara inte använda dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0