Det skulle dem aldrig förlåta.

1. Var hittade du den här listan?  Linneas blogg.
2. Var är dina föräldrar födda?  på en BB, tror jag.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?  installera? hmmm. ingen aning! Kan det vara då jag fromaterade om hela datorn å så? Fast installerar man grejer då?
4. Vilken är din favoritrestaurang? kanske Halta Lottas Krog? ;)
5. När badade du i en pool senast?  när vi hade bad på Kaskad som jag inte smet ifrån senast.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? oohja, ingen kan väl glömma "killingarna och vargen"? eller våran fina berättelse om det antika Greklands kändisar som Winberg förstörde? ;)
7. Hur många barn vill du ha? typ två eller tre tycker jag är lagom.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? jag vet inte... är det MUSIK så det sällan dåligt. Kanske sån där dussinpop som de spelar i radion.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? det är ganska långt kvar känns det som..? men när det väl är aktuellt blir det nog folkpartiet eller moderaterna.
10. Vad har du för TV-kanaler? har då ingen aning... massor!
11. Har du åkt moped någon gång?  jadå.
12. Har du busringt någon gång? haha! klart att jag har! "men hon är ju neger!!"
13. Har du fått felparkeringsböter?  nee, har aldrig parkerat.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? jag vill jättegärna göra det en dag.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Ungern.
16. Har du en egen trädgård?  familjen har, räknas det?  fast det är ingen som har hand om den... 
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?  rasten! :D
18. Kan du alla orden i nationalsången?  inte alla fyra verserna.
19. Badkar eller duschkabin?  dusch...
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?  Hmmm... vet inte....
21. Favoritpizza?  ciao ciao eller kebabpizza. men man får inte äta för många av samma sort för då kan man få mjäll i magen! ;)
22. Chips eller popcorn? chips.
23. Vilken färg på läppstift använder du? rött.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? ne. kvitton däremot! ;)
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nä.
26. Apelsin- eller äppeljuice?  hmm... svårt....
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? räknas Mcdonalds med Annie?
28. Favoritchoklad? mörk!
29. När röstade du senast? vilken klasströja vi skulle ha, om man nu kan kalla det att rösta.
30. När åt du en hemodlad tomat sist?  somras kanske..? eller jag vet inte! när farmor senast prackade på mig en.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång?  nej.
32. Är du bra på matlagning? nää...
33. Klarar du att tanka själv?  tanka? typ bensin? I en bil?
34. Har du beställt något från TVshop?  inte än, men jag är mycket frestad!
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nej.
37. Vad var det senaste du handlade? bröd.
38. Har du kräkts offentligt? tyvärr.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? mångmiljadär, den sanna kärlek kommer per automatik sen.
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? vet inte. jag är kluven.
41. Har du ringt något betalnummer? tror inte det...
42. Kan man vara vän med sitt ex?  ja, det kan man väl.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?  farfar.
44. Hade du mycket hår som liten bebis?  vet faktiskt inte... tror jag hade lite iaf.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?   har då ingen aning...
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?  nää... läsa i så fall.
48. Vad är du tacksam för idag?  att jag har dig. (du vet vem du är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0