I've already had all my fun

Ny lista åt folket.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Bra men lite trött.
Favoritgodis: Choklad.
Är det nåt du absolut inte äter: Hmmm... Grodor skulle jag aldrig äta.
Kläder just nu: Gammal lila pyjamas.
Musik just nu: Jag lyssnar inte exaktimundo just nu.
Sommarplaner: Vet inte. Det vanliga. :(
Saft eller alkohol: Saft.
Hur många kuddar sover du med: Fyra.
Favoritväder: Beroende på årstid men just nu jättevarmt å sol.
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Sparare när det gäller att låna ut pengar eller saker, slösare när det gäller att köpa saker till mig själv. (A)
Kommer du ihåg din första kärlek: Har nog aldrig varit riktigt kär.
Tror du på mirakel: Nja.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två eller tre är lagom tycker jag.
Bio eller promenad: Bio, även fast det är dyrt.
Stjärntecken? Stenbock.
Rädd för insekter? Lite
Största svaghet: Proppar ofta i mig alldeles för mycket godsaker...
Det här är jag bra på: Sova.
Chips, morötter eller godis? Godis. Eller chips. Fast jag borde välja morötter...
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Ja, bloggen räknas väl:)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Absolut.
Stökigt eller välstädat? Stökigt.
Är du rädd för blod?Inte rädd direkt men jag tycker det är lite obehagligt.
Saltar du på maten? Om det behövs.
Gillar du att sjunga?Yes, men bra låter det inte...
Anser du att du är stark? Nä just nu är jag då fysiskt svagare än någonsin.
Brukar du sola? Nja. På sommaren men jag sticker inte ut och steker mig så fort det blir över tio grader längre.
Vad gör du om du får hicka? Hick, hick...
Kaffe, te eller inget? Te! Eller kaffe. Beror på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0