Lista

Hallå?! Jag har fortfarande tråkigt...

1. Vad för slags väska eller annat använder du som handväska?
Min heliga påse som byts ut i takt med att de går sönder. Just nu är det en Lindexpåse som jag bär omkring på. Annars är det min pyttelilla jeansväska som jag har dekorerat (eller pekorerat som Claes Månsson skulle ha sagt) med pins och sånt.
2. Vad har du i din handväska (eller liknande)?
Basen är mp3, busstidtabell, plånbok, mobil och nycklar. Ska jag ha med mig mer så har jag det, om det får plats vill säga. Smink brukar jag nästan alltid ha med mig också.
3. Hur ska en riktigt bra handväska (eller liknande) vara?
Snygg. Rymlig är inte jätteviktig, eller jo, om det ska vara en "varjedagväska", men annars inte. Snygg är viktigast!
4. Vilken handväska (eller liknande) är den bästa du någonsin haft?
Hmm vet inte riktigt... Jack ´n´Jones (heter det så?)-påsen var bra, den höll länge.
5. Hur gör du med handväska när du går på fest eller går ut?
Håller din i handen. Eller lägger den på ett säkert ställe. Sitter jag ner virar jag den runt benet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0