Lista!

Tag fram din mobil

Vem ringde du senast : Röstbrevlådan. Om inte det räknas så är det Gottfrid.

Vem ringde dej senast : Gottfrid.

Vad står det i ditt fjärde mottagna sms : "Jag me :) har precis slutat lektion"

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms : Cia.

Vad står det på ditt 10:de skrivna sms : "Ok, låter bra. Vem är Robert? Inget spec, leker på internet. Pussar"

Har du nått i utkast : Nej.

Vad är ditt rekord på snake : Jag har inte snake på min mobil.

Vad har du för kontakter som börjar på J : Jennifer, Jenny, Jesper, Jessica, Jessie, Johanna, Johannes och Johansson.

Har du privat nr just nu : Nej.

Hur många låtar har du på din mobil : En, plus två som jag har gjort själv och en som var där innan.

Vad har du för bakgrunds bild : En glad Gottfrid! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0