Tiden rinner iväg

Jasg vill gärna tro att det är någon som läser min blogg och har saknat mig så här kommer en förklaring: Bredbandsbolaget har fittkramp. Så just nu sitter jag på biblioteket, där jag kommer att få skriva de flesta av mina blogginlägg framöver. Så om du/ni/ingen har saknat mig på msn/bloggen/någonannanstans så tycker jag att ni ska ringa mig och bjuda hem mig till er så att jag kan använda era datorer! :D

För att försöka stilla de abstinensbesvär jag har efter att ha blivit av med internet har jag bl.a. gått på Lygnevi, sett Kid Galahad, sett Salem Al Fakir (fast inte så länge), träffat Thyrén, vart med kompisar, läst Da Vinci-koden (skämmigt, jag vet) m.m. m.m.

Annars har jag bara haft allmänt tråkigt och regnet hr bara öst ner. Hela sommarlovet har man väntat på att sommaren ska börja och att solen ska börja lysa. Skolan börjar på tisdag (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!) och förutom den soliga veckan i början av juni har det funnits två (2) dagar med fint väder. Och i Ungern är det 41,9 grader... Vad fan tänkte farfar och farmor på när de satte sig på tåget till Sverige våren 1969?

Tror inte att jag har så mycket mer att säga, eller jo det har jag, kommer bara inte på det just nu. Men alla får jättegärna ringa mig eller överraska mig med små besök, har ju inget annat för mig liksom. :P

P.S. Guran, jag tycker inte att du borde ha lagt ner din blogg, saknar den. Stilla mina abstinensbesvär efter den med att ringa mig! ;) D.S.

P.S.2 Duschack, ring mig! :D Saknar dig förfan! D.S.

P.S.3 Hanna, tack. D.S 


Kommentarer
Postat av: The well known PolackAttack

Menvafan... skulle ringde till dig faromdan men da svara ingen. o nu i jag i polackiville o dricker pinacolada gjord av 100% wodkawodka. kommer tillbaka pow tisdag och da ringer jag dig o fragar om din forsta dag pa dagis:) lol.
P.S Du kan ju dra hem till selver o fixa blogen;) dom har ju antligen skaffat bredbandshelvetet
Fy fan vilka h'o'gljudda sl'a'ktingar jag har -.-
Har generellt trakigt. hittills har vi bara grejat med lagenheten och kommat mobler o skit... lika roligt som att kolla pa myrornas krig pa TV... roligt om man e full iofs.
Kan inte sluta skriva just nu, har nyss pratat med lite folk men dom moste ju go o l'a'gga sig klockan 10 o jobba-.- jag ska alldrig bli vuxen. jag ska bli som Peter Pan.
Fan. detta borjar likna ett blogginlagg ffs.
undrar om man kan ringa fran polen utan att non marker det...
hmm...
Nu svamlar jag bort detta totalt men vafan, en polackattack har lika mycket energi som barseb'a'ck tillverkar po 10 ar.
Jag kommer troligen att holla po so har i 30 minuter till so for dig som laser detta, sluta om du inte vill d'o' av uttrakning
Det borjar ju bli ganska mycket nu.
Jag sover po en uppblasbar badring eftersom det inte finns tillrackligt med sangar, verkade ganska mysigt till en borjan men efter att ryggen loste sig so var det inte lika roligt.
Imorrn ska vi forhoppningsvis sticka till not jefla shoppingcentrum och handla klader, de e billigt som fan har i powlen... sen so kanske man sticker po bio.
Ska kolla va de e for vader i sweden...
Bahaha, sog nyss att Roger Pontare
"Skärmflygare svårt skadad efter krasch i kraftledning"
Jefla n00b
Men vafan e detta da?: "saks tvåhjuling försvann - beslagtagen av polisen" Detta e fan ett praktexempel pa svenska poliser. och btw er inte en tvåhjuling en cykel?!
Sverige e fan sjukare 'a'n polen
Nu orkar jag int mer, har ont i magen och detta g'o'r mig mycket okoncentrerad.
Jag ringer dig nar jag kommer tillbaka

2007-08-17 @ 00:26:29
Postat av: PolackAttack

Orkar inte ratta alla stavfel. Det blev jefla monga iofs

2007-08-17 @ 00:28:11
Postat av: Plättan

Fy fan vad jag saknar dig nu!

2007-08-17 @ 18:06:53
Postat av: Polackattack

Hehe, o jag saknar dig :) menvafan, skrev ju till dig idag men du svarade alldrig.
Menmen, kopte lite klader idag... 4 tshirtar en troja och en keps, nar jag tanker efter nu so e de kanske en gnutta fjortisaktigt men vafan, orka bry sig. satt hos min moster i typ 4 timmar idag o lyssnade po hennes elendiga jefla tjat. de e otroligt vad familjen Jusevicz kan prata.
Menmen, vi for h'o'ras non dag.
Denna sidan kommer bli min blogg :P

2007-08-17 @ 23:30:20
Postat av: Polackattack oter igen

Holy Helvete... vaknade klockan 2 idag, kanske inte so smart med tanke po att vi borjar skolan snart. jag kommer vara ett jefla vrak dom forsta dagarna. haha kommer ihog de forsta dagarna po terminen forra terminen... fy fan va skoj det va:) jag va helt jefla ballistics overallt. fick dock 2 hendelserapporter men vemfan bryr sig? de e bara att gnalla till mamma o pappa att lararen va sur fron borjan och att man blev orattvist behandlad:P moahaha im evil.
Sitter just nu ensam i huset och trakar mig som vanligt. vet inte riktigt vad vi ska gora idag. man kanske skulle kolla po Surf's Up? :S aja, de loser sig.
egentligen so orka att jag enns skriver haer, ingen kollar ju haer aendo...

2007-08-18 @ 14:35:48
Postat av: Plättan

Men du har ju en blogg, skriv där ffs! :D
Varför är det fjortis att köpa kläder? Det är väl bara bra? Annars är jag den största fjortisen som någonsin skådats... ;)
Haha! Ja, det låter kul! Synd bara att jag inte kan vara där och se det, kommer sakna kära gamla Mongossori (inte).

2007-08-19 @ 16:35:33
Postat av: Polackattack

Orka bloggen, har typ blomt losenordet till den. ska ju ando dra hem po tisda so dett kommer nog bli mitt sista livstecken;)
Njae de e inte fjortis att kopa klader men de beror ju po va de e for typ av klader xD
Aja, orkar inte skriva idag.Vi hors po onsdag;P

2007-08-19 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0