Utvärdering

Nu ska vi då kombiniera Mongossori och blogg genom att göra en utvärdering (eller invärdering, ni gamla Monossorirävar vet vad jag menar), av somaren i from av en lista. Läs, kopiera, kommentera och njut! :D

(x) Första doppet i havet
( ) Sova under bar himmel
(x) Tälta
( ) Medverka i en föreställning eller liknande
( ) Hitta den perfekta sommar flirten
( ) Kolla på solnedgången med någon ja bryr mig om
(x) Lära känna minst 5 nya personer
( ) Nattbada
( ) Åka till en ö
( ) Spela spel mitt i natten
(x) Få världens skrattanfall
(x) Göra något idiotiskt
(x) Äta glass & jordgubbar
(x) Åka båt (räknas kajak?)
(x) Grilla vid en sjö
(x) Gå på konsert
(x) Göra något ja kan va stolt över
( ) Gå på bio
(x) Dela sommaren med någon jag tycker om
(x) Läsa ut en bok
( ) Va uppe hela natten
(x) Göra något oväntat
( ) Sjunga singstar
( ) Se på film hela natten
(x) Gå upp tidigt
(x) Ge bort något
(x) Kyssa någon
( ) Träna
( ) Ligga på rygg å se på molnen
( ) Göra ett kollage
( ) Lära mig sommarens bästa låt utantill
(x) Krama någon jag bryr mig om väldigt mycket
(x) Bo borta
( ) Gunga
(x) Gå barfota
( ) Laga en lyckad måltid
(x) Hjälpa någon med något
( ) Äta nyttigt en hel dag
( ) Ha en skit bra sommar

Kommentarer
Postat av: Polack

Me är den största mongossoriräven som går där nu ffs, jag har gått där längst, men även detta har ju satt sina tydliga spår. Eller de e ju de alla andra säger så jag litar på dom:)

2007-08-29 @ 22:57:09
Postat av: Plättan

Jag har inte sagt ngt annat... Fast brorsan har väl gått typ lika länge som du. Men fattade du invärderingen?

2007-08-30 @ 17:26:07
URL: http://plaettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0