To the top and throw me off

Aaaaahhh! Sommarlovet bara försvinner och jag har fortfarande inte gjort en massa saker! Tältningen med Cassie, Jessie, Hanna, Emil och Erik blir nog inte av, om den blir av så kommer inte Cassie vara med i alla fall vilket är otroligt tråkigt.

Å så skulle ju Johanna ha typ tre roliga fester, hitills har inte en enda blivit av. Hoppas att hon tar tag i allt och fixar den viktigaste, grillkvällen, i alla fall. Alla hade så otroligt kul förra året och succén måste upprepas!

Jag är fortfarande inte smal, har snarare gått upp, och den perfekta sommarflirten har inte heller blivit av. Denna sommaren skulle ju blir bra!

Sen finns det milijoner saker som juli månads barnbidrag ska gå till, synd bara att det inte kommer att räcka. Jag kommer att få spara som en idiot om det ska räcka till allting, ska det dessutom räcka ända fram till 20/21 Augusti behöver jag råna en bank...

Aja, det löser sig sa han som sket i badkaret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0