Wont you come and wash away the rain

Asså, ska sommalovet vara så här? Ska det regna oavbrutet? Ska man bara sitta hemma och inte göra någonting? Ska bara dagarna gå utan att man gör allt det man hade planerat att man skulle göra? I sånna fall vill inte jag vara med.

Jag var naiv nog att tro att sommarlovet skulle innebära åtminstonde en dag i veckan med sol och över 20 grader varmt. Och barnsligt nog trodde jag att allting som jag hade planerat och sett fram emot skulle bli av. Men det var förståss dumt. För verkligenheten är regn, regn, regn, träffa kompisar max en gång i veckan och i övrigt bara sitta hemma och nätt och jämt lyckas samla tillrckligt med krafter att resa sig ur sängen. Då är jag hellre i skolan.

Fast det sista var nog en lögn...

Kommentarer
Postat av: Güran

Idag tittade solen fram, men det var kallt som fan i vattnet! Men ändå, summer's on it's way again! :D

2007-07-13 @ 21:33:40
Postat av: Plättan

Badade du? Var väl något onödigt? ;)

2007-07-13 @ 21:47:41
Postat av: Güran

Ja iofs, Lill-Güran tyckte inte om det :(

2007-07-13 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0