I don't believe that anybody feels the way I do about you now

Oj oj oj!
 Hade absolut inga förväntningar om gårdagskvällen men oj vad kul det blev tillslut! Jag kom till Anna och då var Jennifer redan där och Hanna hade redan åkt hem. Så satt vi där lite, pratade å så. Sen gick Jennifer iväg för att hämta Karlberg, Benny och Gottfrid och Anna och jag väntade på Kajsa och Tove. När alla hade kommit satt vi å åt å pratade. Tyckte inte att det var så kul först men det blev mycket roligare sen, speciellt när Klara kom! Du kom vid rätt tidpunkt, Klara! Så sprang vi runt där och gjorde egntligen ingeting men det var kul ändå, antar att det var specialcolan som gjorde det... ;) Benny, Gottfrid och Karberg var jättetrevliga, för dem som undrar. Synd bara att kvällen inte slutade lika roligt.

När jag vaknade idag var jag helt död. Vid två-tiden så ringde Hanna och vi pratade om kvällen före och lite sånt. Vi (läs: hon) nämnde också att det vore kul att åka till Polacken eller Annie. Nån timme senare ringde hon "Hej! Vi hämtar dig om en stund så åker vi till Annie så du kan göra iordning dig lite grann å så. Hej då!" Jag var i chocktillsånd men skyndade mig att göra iordning mig för att med Hanna och hennes familj vet man aldrig om en stund är 10 eller 40 minuter. När de kom så åkte vi till Annie å hade Annie-dag! Jättekul var det! Djävulen bär prada är en helt okej men alltför förutsägbar b-film om någon undrar.

Det har varit en helt okej helg hittills, speciellt ned tanke på att jag inte hade tänkt göra någonting i helgen innan klockan 13:00 i fredags då Jennifer å Hanna övertalade mig.

För övrigt har jag, Hanna å Annie kommit fram till att Prince nästan är min gudfar.

Kommentarer
Postat av: klara

Jo det var en trevlig kväll :) Kände mig omtyckt haha. The specialcola was good, hrm.. Ajaa, men lyckat iaf.

2007-06-03 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0