I´ll just pretend to hug you until you get here

Ok, midsommar blir visst av iaf, hoppas bara att den blir kul också. Någon form av fest hos Benny med bl.a Jennifer, Gottfrid och SirFagALot kan inte bli helt misslyckad iaf. Är riktigt stolt över att min käre överbeskyddande fader överhuvudtaget lät mig åka, även fast jag inte får sova över och måste åka taxi (suck) hem. Men men, han har gjort framsteg. För ett år sedan hade han aldrig låtit mig åka till Hyssna för ett livsfarligt drograve hos någon påhittad kile som heter Benny, men nu får jag :D .

Och jag har allvarligt talat hittat min själsfrände! Hon heter Liliána (är inte det ett skitfint namn?), är sexton, bor i Ungern och *trumvirvel* ÄLSKAR GRODOR! Det är som om min andra hälft bara ryckts bort och placerats i Ungern och av en liten slump så hittade jag den igen och nu är jag hel. Dessutom, av det jag såg på bilderna iaf, så var hon snygg också, för dem som undrar. Helt underbart! :D

Nä, nu börjar Jackass snart, ska sluta nu. Tjilevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0