I need to hear some sounds that recognize the pain in me

Idag ska jag sticka till Anna, om bara ett par timmar faktiskt. Känns som om jag tränger mig på, men va fan, det är försent att backa ur nu, jag har redan betalat och allting. Hoppas bara att det blir kul! Och hoppas att vi sticker till Nicklas sen!

Den mytomspunna modevisningen var idag också, mycket hemsk tillställning. Allting var såååååååå fuuuult och mongossori-aktigt. Tur att jag inte var så mycket deltagande. Men otur att jag ska vara med i Markbladet!!! :( Så jävla hemskt, och jag var helt osminkad och oiordningjord, så stog jag där och log. Åååååååhhh va fult! Blir fan sur på mig själv.

En viss person förstår jag mig inte på, jag blir förbryllad. Bestäm dig!

Kommentarer
Postat av: Polen

Ne du såg fin ut, det ska väl bli skoj att va me i barkbladet eller;)
Alltså, jag vet inte varför men jag får känslan av att de e jag som ska bestäma mig:S vet dock inte varför, får bara en manlig intuition...
BTW... kommer du imorrn eller? ser du detta så ska du banne mig logga in på msn, illa kvickt:P

2007-06-01 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0