Kärt barn har många namn

Alexandra, Sunniva, Alex, Alekk eller Cassie, spelar ingen roll vad man kallar dig för du är lika underbar ändå.  Vi har varit kompisar ändå sedan vi var typ tre och lekte på dagiset på kära gamla Mongossori och sen dess har vi mer eller mindre hållit ihop. Trots att jag inte säger det så ofta som jag borde så är du viktigt för mig och jag tycker om dig. Du är så underbart snäll och generös, trots att man kan bli lite småiriterad på din lathet ibland ;) Det var så underbart idag när vi pratade i telefon och du var den enda som förstod mig. Om jag inte hade haft dig vet jag inte vad jag hade gjort! Synd bara att du flyttade 103 mil till Värmland, Cassie övergav sin Plätta :( Saknar dig något oerhört! Utan dig hade många skratt gått förlorade, du  har en förmåga att lätta upp även det värsta gräl med ett allvarligt "Men gör inte en höna av en potatis!" Det kan vara läskigt att se sin egen näsa och tanten i bankomaten åker säkert på bussar med höga pannor. Nä nu spårar det ur!  Ingen fattar säkert vad jag svamlar om ändå men jag hoppas du gör det. 



                                                                                                                                                               
image9

                                                                                                                  

                                                                                                                                //Plättan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0