Lista!

Bästa filmen nu: Vet inte... Är inte så jättehaj på film.
Senast köpta skiva: Oj, måste nog vara Melody Clubs Face the music
Ska bli skoj: Förhoppningsvis på onsdag!
Ska inte bli skoj: Hmmm... I morgon.
Sötast i världen: Vet inte. Jag kanske? ;)
Snurrar nu: Jorden, förhoppningsvis...?
Sparar till: Allt! Finns milijoner saker att köpa och alldelles för lite pengar att lägga ut.
Väntar på: Livet.
Pålägg som gäller: Ägg!
Tre saker som är skönt: Sova, kramas och lyssna på musik.
Önskar jag var bättre på: Det mesta.
Dagens dryck: Nån jävla kiwiläsk som pappa hade köpt.
Dagar kvar till lön: Milijoner :( Får inget barnbidrag innan agusti tidigast.
Vill inte: Ha tråkigt.
Tre band: Franz Ferinand, Ramones och Kid Galahad.
Senaste boken du läste: Hmmm... Svenskaboken.
Senaste maträtten du åt: Omelett!
Senaste klädesplagget du bar: Det jag har på mig nu; Bandå-linne och lite längre shorts typ.
Senaste repliken du yttrade: Vet inte. Säger inte så många bra repliker.
Senaste personen du träffade: Bror min som lämnade min mobil här hos mig sjungandes på "Born to be wild".
Senaste personen du pratade i telefon med: Farmor.
Senaste personen du fick e-mail av: Vet inte. Får bara massa reklam.
Senaste personen du fick brev av: Ingen skickar brev till mig jueh :(
Senaste datorprogrammet du körde: Vet inte, fattar inte sånt.
Senaste gången du var utomhus: När jag gick ifrån bussen till hem.
Senaste gången du sov: I natt
Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: När vi åt på Burger King i Norge, fast det kanske inte räknas?
Senaste saken du köpte: En glass!
Senaste saken du snattade/stal: En tröja/klänning på Lindex.
Senaste gången du gjorde en sån här jävla enkät (förutom denna): I går.
Vad har du gjort idag: Varit i skolan.
Var det kul: Nä.
Vad går/ ska du gå/ har du gått för linje: Ska gå samhäll är det tänkt.
Gillar du svarta kläder: Jopp.
Äter du kött: Ja.
Vem hade du senast en seriös pratstund med: Vet inte. Hanna kanske?
Ord du missbrukar: Precis, Jasså och För övrigt.
Brukar du svära mycket då: Inte överdrivet mycket.
Har du pojkvän/flickvän: Inte vad jag vet.
Är du kär: Kanske det kanske... ;)
Hur tidigt stiger du upp: Klockan sex om det är vardag.
Är det bra eller dåligt: Bra för jag hinner allt som ska hinnas, dåligt för att det är mitt i natten.
Vem/vilka vet mest om dig: Jag.
Gillar du att slåss eller: Inte så.
Vad har du på dig just nu: Trosor, BH, bandå-linne, längre shorts.
Vilken är din favorit gladiator: Amber.
Vad ska du göra ikväll: Stryka min klänning som jag ska ha på skolavslutningen.
När var du senast riktigt full: Oj...
Är du seriös: Hyfsat.
Vem gillar du mest i din klass: Hanna.
Hur många bilar har du/ din familj: Inga.
Hur många biologiska syskon har du: Ett.
Hur många timmar sover du per natt: Olika.
Vilken färg har du på håret: Mörkbrunt.
Och frisyren, hur ser den ut: Förjävlig, först var det hockeyfrilla som sedan klipptes om till en lång page och nu har allting bara växt.
Vad har du för färg på ögonen: Bruna.
Vad vill du ha för färg på ögonen: Gröna.
Vem är snyggast i världen: Jag.
Vad är du allergisk mot: Inget vad jag vet.
Ska du duscha idag: Nä.
Vad är det för veckodag: Måndag.
Är du likgiltig: Ibland.
Favoritfärg: Grön.
Är du uppväxt i stan eller på landet: Kinna är väl knappats en stad eller?
Har du utländska föräldrar: Jo.
Gillar du att laga mat: Jao.
Märkeskläder eller secondhand: Både och, så länge det är snyggt å fräscht så.
Hur många par skor har du: Sju, tror jag.
Är du sexuellt frustrerad: Jo.
Vem är snällast just nu: Vet inte.
Var har du ont: I tummen.
Vem är bäst just nu: Vet inte.
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: Ibland.
Vem håller du på i big brother: Ingen.
Vad lyssnar du på för musik nu: Inget exakt just nu för tillfället men rent allmänt är jag i en Prince preiod.
Är du vidskeplig: O ja.
Favoritserie: På TV?
Gillar du seriehjältar: Japp.
Vem är snyggast i the strokes: Va?
Hur många anna känner du: En, tror jag.
Vad tycker du om idrott: Kul, om man inte tvingas till det.
Tuffaste låten: Rockabillycat med Kid Galahad.
Håkan hellström eller the ark: The Ark.
Bright eyes eller lars winnerbäck: Pass.
Killar eller tjejer: Båda.
Salt eller socker: Beror på humör.
Gillar du ketchup: Japp.
Små eller stora bokstäver: Små.
Blyga eller framåt killar/tjejer: Framåt, fast inte för stöddiga typ.
Är du bra på att måla: Nä.
Sommar eller vinter: Just nu gäller sommaren.
Är du glad nu: Inte så värst.
Var du glad igår: Nä.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nä.
Vem skulle du vilja ge mjältbrand: Oj! Svår fråga...
Gillar du broder daniel: Nä.
Vem är du kär i: Hemlis. Inte den ni tror iaf.
Är det besvarat: Inte vad jag vet.
Vad är klockan: 17:28
Vad har du för klocka: Mobilen.
Senast spelade skiva: The very best of Prince.
Röker du: Typ.
Vad rökte du senast: En cigarett.
Är du en panda: Nä.
Är pandor söta: Jo.
Vem har du gett ett blandband: Ingen.
Vem har gett dig ett blandband: Ingen.
Vad dansar du till: Bra musik.
Dansar du bra: Nä.
Senaste inkomst: Barnbidraget.
Bästa sport:  Dans.
Sämsta sport: Golf, fast det är ingen sport.
Har du något tv-spel: Daniel har.
Favoritspel: Guitar Hero 2
Fred är: Glatt.
Krig är: Jobbigt.
Var är du nu: Hemma.
Är du snäll: Det hoppas jag.
Politik: Är intressant.
Stockholm är: Fjollträsk.
Göteborg är: Underbart.
Din senaste utlandsvistelse: Norge.
Din nästa utlandsvistelse: Ungern, förhoppningsvis.
Öl eller vin: Vin.
Blur eller oasis: Oasis.
Är du snygg: Otroligt.
En snygg kille och snygg tjej: Bam Margera och Gwen Stefani.
Ska vi sluta nu: Ja tack.
När är du född: På min födelsedag.
Nationalitet: Är både ungersk och svensk medborgare.
Var bor du: Hemma.
Var vill du bo: Inte här iaf. Ungern skulle vara trevligt.
Riktiga hårfärg: Mörkbrunt, typ.
Humör just nu: Halvkasst.
Vad önskar du dig mest i hela världen: Får jag bara välja EN sak?!
Vad dricker du för kaffe: Allt, typ.
Har du tv/dator i ditt rum: Nä.
Hur många converse allstarskor äger du: Inga :(
Madonna el brittan: Brittan, såklart.
Skostorlek: 41/42
Kan du sjunga: Nej.
Är du rädd för döden: Nej.
Tror du på Gud: Vet inte.
Är du pinsam på fyllan: Inte så, tycker jag inte...
Är du blyg: Inte så.
Har du bra betyg: Nä.
Pinsammaste minne: Oj! Det ska vi INTE ta här!
Är du svartsjuk: Jo.
Barndomsidoler: Spice Girls!
Roligaste resa: Vet inte...
Jobbigt just nu: Allt.
Önskar jag var bättre på: Allt.
Mer värt än guld: Diamanter. :D
Sötast, snyggast och bäst världen: Jag, förhoppningsvis?
Vilken turtle skulle du vara: Michelangelo, lätt.
Cola eller Pepsi: Fanta.
Spagetti eller makaroner: Makaroner.
Senast sedda film på bio: Oj, det var så länge sedan jag gick på bio så jag minns inte...
Ett land jag helst vill besöka: Typ alla.
Gott: Godis.
Smeknamn jag haft/har: Nico, Nici, Plättan, Grodan.
Ruskigt bra skivor: Alla Franz Ferdinands, Kid Galahads demo "That´s Nasty".
Utryck som används flitigt: O ja, För övrigt och Jag vill ha potatissallad.
Tre tidningar: Expressen, Cosmo och Veckorevyn.
Världens mest överskattade skiva: Alla Kents skivor.
Roliga svenska filmer: Finns inga.
Två bra covers: Guns N Roses version av "Knocking on heavens door" och Sex Pistols version av "My way".
Det här ska jag göra när jag vaknar imorgon: Göra iordning mig inför skolavslutningen.
Vilket är ditt livsmål: Att vara rik.
Hur många speglar finns i det rum du är i nu: Inga.
Har du bråkat med någon idag: Nä.
Saknar du någon nu: Jo.
Isåfall vem: Privat.
Vem hånglade du med senast: Hemligt.
Dricker du alkohol: Jo.
Tycker du om dina grannar: Bara Britta och Arne.
När fick du senast en present: Min födelsedag.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Oj...
Sämsta färg då: Finns det dåliga färger?
Varför är alltid tak vita: Vet inte, det är väl ngn jävel som har kommit på det... Det beror väl på att om taket är ljust känns det som om det är högt i tak och tvärtom om taket har en mörk färg så antagligen tycker alla att det är så himla fint med högt i tak.
Vill du ha barn: Jo.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Ja.
Vilken stad är din mamma från ursprungligen: Va fan hette det nu igen... Nån jävla by utanför Pest tror jag.
Har du kvar dina barndomsskivor: O ja.
Hur många hål har du i öronen: Fyra.
Vem pratade du med senast: Bror min.
Vad pratade ni om: Att han trodde att jag inte hade kommit hem än och då sa jag att jag hade det.
Brukar du bada i sjöar om somrarna: Ja.
Favoritläsk: Fanta.
Favoritsaft: Typ vad som helst
Favoritalkohol: Vet inte.
Favoritthe: Typ vad som helst.
Favoritpasta: Makaroner.
Favoritkinamat: Vet inte.
Favoritpizza: Kebab eller Chaio Chaio.
Favoritpizzaställe: Tellus i Borås.
Favoritpaj: Äppel.
Favoritgodis: Soda pops.
Favoritglass: Rom Russin.
Favoritsylt: Jordgubb.
Favoritmarmelad: Är inte det samma sak?
Favoritgrönsak: Broccoli.
Favoritost: Ost som ost.
Favorityoghurt: Vad som helst typ.
Favoritbröd: Sånt man kan rosta.
Favoritfrukt: Vattenmelon.
Favoritfrukost: Gårdagens överblivna grönsaker med dipp.
Favoritchips: Sourcream and onion.
Favoritdipp: Lök.
Favoritsås: Vad som helst typ.
Favoritdressing: Rhode Island.
Favoritsallad: Vad som helst typ.
Favorit-hamburgerrestaurang-mat: Burgare.
Favoritfikabröd: Kärleksmums!
Favoritingrediens i soppor: Kålrabbi.
Favoritnötter: Cashew.
Favorittårta: Vad som helst typ.
Favoritbär: Jordgubbar.
Favoritmatställe: Tellus i Borås.
Favoritwokingredienser: Vet inte.
Favoritsnacks: Nötter eller grönsaker med dipp.
Favorithusmanskost: Nån jävla köttbulle eller ngt.
Mest hatade stil: Emo.
Mest hatade ord: Vet inte.
Mest hatade plats: Skolan.
Mest hatade känsla: Den där hemska.
Mest hatade säsong: Slask-säsongen.
Vilken stil är du: Min egen lätt rubbade.
Vilken stil önskar du att du var: Rock/punk.
Tror du att din stil kommer att ändras: Kanske. Jo, det kommer den nog.
Har du varit, eller är du besatt av någon: Nä. Korta perioder i så fall.
Besatt av en karaktär: Nä.
Har du nån noja: Ingen noja direkt sååå... Men tvångstankar, räknas det?
Vilken religion tillhör du: Katolicismen egentligen.
Tror du på Gud: Vet inte.
Tror du på Satan: Vet inte.
Tror du på magi: Tror det.
Tror du på spöken: Jooo...
Tror du på liv på andra planeter: Har fan sett UFO:n flera gånger så...
Hur ser du på livet: Härifrån.
Dejtar du nån: Inte vad jag vet.
Är du förälskad i nån: Kanske det kanske...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Har inte bestämt mig än.
Har du några barn: Nä.
Hur många barn vill du ha: Två - tre stycken.
Vid vilken ålder vill du ha barn: Lagom.
Röker du: Lite grann...
Dricker du: Lite grann...
Bästa rådet som du fått: Gör inte en höna av en potatis.
Favoritord: Jasså.
Var vill du bo: Inte här.
Leda eller följa: Både och.
Seriös eller oseriös: Både och.
Favoritspel: Guitar hero 2.
Hobbies: Dans och musik.
Nuvarande sinnesstämning: Halvglad.
Kallt ute: Nä.
Idrottar du: Jag dansar.
Elitnivå: Nä.
Vilket land vill du helst besöka: Typ vilket som helst; Turkiet, Ungern, Spanien, vart som helst!
Smeknamn: Nico, Nici, Grodan eller Plättan.
Skulle du säga nej till sex idag: Nej.
Tycker du om datorspelsvåld: Jo.
Har du bra hörsel: Inte så...
Tycker du om sånt här: Ja, fast inte när listorna är kilometerlånga och har samma frågor hela tiden.
Vad har du för telefon: En mobiltelefon.
Är den bra: Joo, kunde väl vara lite bättre.
Tittar du mycket på TV: Ja.
Stora eller små bröst: Jag tycker att stora är finare.
När spydde du sist: För en månad sen kanske.
Varför: Migrän.
Vad ska du göra ikväll: Förbereda mig inför i morgon.
Har du någon piercing: Bara i öronen.
Har du någon tatuering: Inte än.
Är du rik: Tyvärr inte.
Har du flickvän/pojkvän: Inte vad jag vet.
Vad såg du senast på TV: För ca 50 minuter sedan.
Har du någon hemlighet: O ja.
Röker du: Den här har jag nog svarat på förut va?
Snusar du: Nä.
Vad ska du göra nu: Försöka skriva klart den här hellveteslistan.
Kommer det kosta pengar: Nä.
Skulle du kunna tänka dig att ha ett tre månader långt förhållande med Siewert Öholm: Vem fan är det?
Varför inte: Varför antog du att jag skulle svara nej?
Är det gott: Vad är gott?
Hur gammal är du: 16
Vad gör du om tre dagar: Solar förhoppninsvis..
Hur länge kan du hålla uppe den: Hålla uppe vadå?
Favoritkaraktär i Seinfeld: Överskattad skit så jag ser inte på det.
Har du någonsin drömt att du gick in på herrtoaletten för att fylla på din vattenflaska och så upptäckte du att det pågick en death metal-konsert i rummet bredvid herrtoaletten: Nej.
Senast lästa bok: Pretty Vacant, är dock inte färdig än.
Anser du dig själv som snygg: Nä, egentligen inte men jag gillar att skämta så ja.
Vem är snyggast: Av vilka?
Har du varit kär: Tror inte det fatiskt.
Är du kär nu: Njaej, inte så.
Ditt längsta förhållande: Kort.
Är du en bra flick/pojkvän: Det hoppas jag.
Har du någonsin varit otrogen: Nä.
Har någon varit otrogen med dig: Det hoppas jag inte.
Hur många på din kompislista har du hånglat med: Inte så måmga.
Vilka: Hemligt hemligt.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: Ragga och ragga...
Hur raggar du: Sådär.
Är du svårflörtad: Nej.
Vad ser du hos en partner: Mycket.
Tre fördelar med dig: Trogen, ansvarsfull och snäll?
Tre nackdelar: Negativ, oansvarig och elak.
Hur många timmar sov du inatt: Vet inte.
När drack du alkohol senast: På Annas grillmoj.
Vad ska du göra ikväll: Fixa mig inför imorgon.
Vad ligger nedanför din säng: Bok, dammråttor och en tallrik.
Vad gör du nu: Svarar på den här listan.
Vad blev du irriterad på senast: Den här listan.
Har du en bra klass: Jo.
Vad ska du göra härnäst: Duscha.
Har du ett jobb: Nä.
Drömboende: Lyxigt hus någonstans.
Vem vill du träffa nu: Kompisar.
Vad skrattade du åt senast: Minns inte.
Vad gjorde du i lördags: Solade, badade och hade allmänt tråkigt.
Tips på en bra sak: Potatissallad.
Har du ont någonstans: Tummarna.
Folköl i kylen:  Inte vad jag vet.
Något husdjur: Dammråttor och två sköldpaddor.
Någon favoriträtt: Oj, det finns ju så mycket god mat...
Någon flick/pojkvän: Inte vad jag vet...
Puder på dig: Jo.
Några framtidsplaner: Jag ska bli riiiiiiiiiiiik!
En levande tro: Va?
Någon sjukdom: Bara dumhet.
Gymkort: Nä.
Duschat idag: Nej.
Någon kompis som knarkar: Inte regelbundet.
Någon kompis som snarkar: Ja.
Brutit mot någon lag: Jajamän.
Någon vän som spelar i ett band: Jaa, det kan man kanske säga.
Några MVG: Ett par är det väl.
Någon som förstår dig: Nä.
En tuff kompis som kan försvara dig: Haha, nä.
Något beroende: Potatissallad.
Fikat idag: Nä.
Ett par converse: Tyvärr inte.
Något favoritmärke: På vad? Skor, kläder? Finns ju så många bra och roliga märken!
Nagellack: Just nu är det rött.
Varit i slagsmål: Inte riktigt slagsmål.
Kärlek i hjärtat: Lite grann kanske...
Har du haft krångel med myndigheterna någon gång: Nä.
Brukar du kissa var som helst när du är full: Nej.
Har du besökt Pajala: Nej.
Vad anser du om the Manic Street Preachers: Inte mycket.
Känner du till Nietzsches teori om übermensch: Nej men det verkar intressant.
Spelar du något instrument: Nej men skulle gärna vilja.
Brukar du snusa (om cigaretter ej finns att tillgå): Nej.
Vad innehåller din favoritnattmacka: Oj! mycket mumsigt och gott!
Hur bygger man en riktigt bra fågelholk: Man låter ngn annan göra det.
Hur ser din favoritsneaker ut: Skitsnygg och tålig.
Vad anser du om särskrivningar: Borde förbjudas, det är en stor folksjukdom.
Hur många öl brukar du dricka när du går ut: Inte så många.
Vad borde du egentligen göra (istället för att sitta framför datorn): Inget. Möjligtvis göra mig iordning.
Vem är Kim Källström: En fotbollspelare i bl.a. svenska fotbollslandslaget.
Har du ett regelbundet sexliv: Nej, inte just nu.
Tittar du alltid på reklamen på tv: Inte alltid.
McDonald?s eller Burger King: McDonalds såklart!
Är du egoist: Jo.
Har du varit panda: Inte vad jag minns.
Känner du att du måste kontrollera dina medmänniskor: Inte dirket.
Tycker du om din pappa: Jätrtemycket!
Ger du pengar till lodisar: Så länge det inte är mårten så...
Brukar någon av dina anhöriga bädda din säng: Nej, de är rädda för vad de ska hitta.
Bor du i villa: Ja.
Vad anser du om serien Rocky: Rätt kul.
Vad tycker du om Café Soda: Va fan är det?
Har någon av dina släktingar en barometer: Inte vad jag vet.
Vad gör du just nu: Skriver detta.
Planer i helgen: Inga.
Pepp just nu: Ska till Hedgärdesjön i kväll.
Depp just nu: Har inga planer för helgen.
Bästa serie: Vänner.
Förhållande: Inte vad jag vet.
Kär: Kanske det kanske...
Framtidsplaner: Jag ska bli riiiiik!
Saknar någon: O ja.
Saknad av någon: Det får vi väl hoppas.
Spelar du i band: Inte just nu.
Stressad: Inte så.
Vill: Festa.
Ska: Förhoppningsvis festa lite grann.
Är: Trött.
Kan: Se slutet på den här listan.
Kan ej: Klia mig på den punkt på ryggen som det kliar på.
Vad händer inom den närmsta tiden: Vet inte riktigt...
Kriminell: Lite grann.
Bästa kroppsdel på människan: Bröst! Det är så kul!
Tatuering: Inga än.
Piercing: Bara fyra hål i öronen. Ska bli fler.
Älskar: Dig.
Hatar: Ngn annan.
Motto: "Et tu Brute?"
Sanning: Mitt hår blev förjävligt idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HUR ORKAR DU??

2007-06-13 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0