Lista!

Har du någonsin..
..spytt på en vägg? Nej.
..kissat på dig när du var över 10 år? Om jag hade det skulle jag skämmas så mycket att jag antagligen inte skrev det här.
..förnekat förintelsen? Nej.
..följt skilda världar? O ja!
..kommit på din mamma med att tjuvröka? Nej.
...sagt nej till ett samlag? Inte direkt....
..hånglat med nån av samma kön? Nej.
..snott någons mobiltelefon? Inte utan att ha lämnat tillbaka den sen.
..varit medvetslös? Det tror jag inte.
..spytt i en krukväxt? Nej.
..rensat en fisk? Tyvärr.
..skjutit en älg? Nej.
..hånglat med nån riktigt ful? Smaken är som baken...
..gjort nåt riktigt dumt? O ja!
..gjort nåt du verkligen ångrar? O ja!
..röstat på folkpartiet? Självklart, varför inte? Även fast jag inte får rösta än...
..blivit full på ett släktkalas? Nä.
..varit full på julafton? Nä.
..varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Jo.
..slagit sönder en tv? Nä.
..prenumererat på vecko revyn? Nej.
..gått på friskis och svettis? När jag var liten.
..hävdat att kvinnor inte kan köra bil? Aldrig.
..varit gravid? Nej.
..fått barn? Nej.
..överdoserat? Nej.
..åkt ambulans? Nej.
..åkt in på akuten? Nej.
..gillat take that? Nä, Backstreet Boys var mer min grej! ;)
..gjort nåt riktigt olagligt? Vad menar du med "riktigt olagligt"?
..blivit ihop med nån du träffat på lunarstorm? Haha! Blivit ihop och blivit ihop...
..blivit ihop med nån du träffat på helgon? Nä.
..snytit dig utan näsduk på offentlig plats? Ja.
..torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? Nejnej, jag är inte Krullet!
..läst en roman av ulf lundell? Det hoppas jag verkligen inte...
..läst på universitetet? Inte än.
..färgat håret blått? Nej, lär nog inte bli blått i sånna fall.
..fått din mamma att gråta? Inte vad jag minns. Det hoppas jag inte.
..blivit polisanmäld? Nej.
..slagit ner någon? Nej.
..slagit någon blodig? Nej, av en olyckshändelse i sånna fall.
..skämts över dina föräldrar? O ja.
..skämts över din bästa kompis? Nej.
..skämts över dig själv? Självklart.
..hånglat med en brat? Skulle aldrig falla mig in.
..spytt av dålig mat? Jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0