Lista!

Är du glad: Inte just nu.
Är du snygg: Det kan ju diskuteras...
Är du rik: Tyvärr inte.
Är du rolig: Inte så.
Är du svensk: Svensk medborgare men absolut inte svensk! Oavsett vad Selver säger!
Är du stark: Inte längre :(
Är du bra på något: Nä.
Är du snabb: Nä.
Är du snobb: Det tycker inte jag iaf...
Är du hungrig: Jo, men jag äter för mycket.
Är du trevlig: Ganska.
Är du med i någon klubb: Näää...
Är du intressant: Kanske lite grann?
Är du sexig: Det kan ju diskuteras...
Är du religiös: Nä, egentligen inte. Men det är ett väldigt intressant ämne.
Är du kåt: O ja.
Är du sportig: Nej.
Är du solbränd: Nä, inte än. Förhoppningsvis blir jag det nu i sommar.
Är du neger: Nä, men förhoppningsvis blir jag det i sommar ;)
Är du rasist: Nej.
Är du tråkig: Ganska.
Är du nerd: Näää...
Är du beroende: Bara av Hubba Bubba-tejp, grön sådan.
Är du singel: Njaoaj.... Vet inte riktigt...
Är du kort: Ja.
Är du tjock: Ja.
Är du nöjd: Nej.
Är du bestämd: Nej.
Är du uttråkad: Ja.
Är du god: Att äta?
Är du nyklippt: Nä, men jag önskar att jag var det.
Är du fåfäng: Nä, inte så. Skulle väl behöva vara det, för mänskighetens bästa... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0