Varberg

Ska kanske berätta om Varberg i tisdags. Det var ganska kul, roligare förra året dock. Jag och Hanna (och ibland Selver och Duschack) gick omkring och kollade i affärer mest. Fick med mig en hel del hem; Massa tröjor, två klänningar, en plånbok och ett par byxor. Sen köpte jag en glass också och åt kebab, även om Hanna åt upp det mesta av min ;) Mådde inte illa varken på vägen dit eller hem. Känns bra.

Hanna följde med mig hem och fixade sig inför Lygnevi som jag också hade velat gå på. Hon blev jättefin! Fick mata Hanna som vanligt och precis som vanligt så åt hon inte upp det. :) Känns bra att vi upprätthåller traditionerna! Fick ett infall och började städa garderoben medans hon var här, är det någon som vill ha kläder så hojta till för jag har massor som jag inte vill ha.

Jaaa... Sen var det nog inte så mycket mer...


Kommentarer
Postat av: hanna

gamla goda tider

2007-08-02 @ 15:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0