I should have known as much

Idag hade vi prov i svenska. Det gick skit, kan jag säga. Men jag är inte så nervös för jag tror inte (eller, jag vet) att Magnus inte sänker mig för att det gick skit på ett prov. Fast, jag kommer känna mig pissig när jag inte får bäst i klassen... Jaja, den dagen den sogen.

Hade också ngt slags möte om klassresan, fick bl.a reda på att Monika hade ändrat sig och att vi inte var lediga på fredagen, sånt blir man sur på. Vi verkar vara ett steg närmare iaf, fast inget är direkt bokat eller bestämt fortfarande. Tror inte att den blir av, om jag ska vara ärlig. Men om det inte blir av vill jag göra ngt iaf, kanske tälta vid nån sjö eller sova över hos ngn.

Är så glad att du finns!


Kommentarer
Postat av: ks

Haha, du kmr säkert få bäst ändå (: Du säger alltid att det går skit, men ändå MVG varenda gång!
Och klassresan känns oroväckande, jaa. Men det löser sig, vi kan ju alltid våldgästa ngn ;)

2007-05-31 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0