The paper called it suicide pt.2

Jag fick frågan om vem jag är. Vem är jag? Är jag kanske en av Dem? Eller har jag vågat springa? Kanske jag är en av de som har gett upp? Eller lever jag fortfarande på gränsen i min lilla glasvärld?
Jag skulle vilja säga att jag var en femte figur; Berättaren. Att jag observerade och berättade. Jag skulle vilja säga det. Men tyvärr gör jag inte det.
Jag utger mig för att vara en av Dem. Jag beblandar mig med rätt folk och härmar, låtsas vara som De. Men långt, långt inne är fortfarande gasbubblan kvar. Där sitter en liten rädd varalse och behagar alla andra, väntar bara på bekräftelse från alla andra. Men varelsen fårt inte synas, inte visas för någon. Därför är jag så bra på att spela en av Dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0