it's times like these you learn to live again

Jag funderar på att lägga ner blogghelvetet. Inte för att jag vill det utan för att andra stör sig på att jag istället för att diskutera poitik och morden i Rwanda så använder jag bloggen som ett forum för mina tankar och skriver "fjortisbrev till folk utan mottagare för att alla ska tycka synd om dig". Tänkte bara inflika, även fast det knappast har någon mening, att mina s.k. "fjortisbrev" är mina tankar i nedskriven form och i vissa fall även saker jag inte vågar säga till folk öga mot öga men ändå måste få ur mig. Men för den sakens skull är de inte meningen att locka till bråk eller diskussion, jag förutsätter inte att någon läser min blogg. Men det är ganska oviktigt.

Kan ju tyckas att de som inte gillar min fjortisblogg kan sluta läsa den, ärligt talat bryr jag mig inte vem som läser deneller om någon läser den, även om det självklart är roligare om någon läser min blogg.Men det verkar som om jag får lägga ner detta då. Det här anske är sista inlägget från mig. Har varit ett trevligt halvår om inte annat.

Eller så kanske jag ska starta en ny blogg där jag endast diskuterar morden i Rwanda, det låter väl bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

om dom fucking töntarna tycker dt är så jävla viktigt får väl dom skriva om det. fittor , du får inte lägga ner bloggen för dåå flippar jag

2007-09-10 @ 20:26:42
Postat av: littlesweetie

Neej, lägg inte ner de gumman <3... Ja tkr du ska ha kvar den... Älskoo.. Pusspuss <3

2007-09-10 @ 20:52:25
URL: http://littlesweetie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0