Funderingar...

Den senaste tiden har jag känt mig... Harmonisk. Ja, det är nog det rätta ordet; harmonisk. Allting har bara liksom kännts lättare, jag bryr mig inte lika mycket om vad andra tycker om mig och jag oroar mig inte längre. Det känns som att jag har kraft och motivation för att börja livet nu. Det känns bra.
Jag har redan börjat med lite förändringar, som jag hoppas snart kommer att synas och sedan stanna kvar. Vad det är för något tänker jag inte skriva för jag vill inte jinxa det. Jag erkänner knappt för mig själv vad jag håller på med, så ni är inte dem enda som svävar i ovisshet.
När jag tänker efter så har nog den här sommaren som gått varit min mest sociala sommar någonsin så en del förändringar har redan börjat. Jag hoppas bara att den här känslan inte försvinner nu innan jag har fixat allt.
Det känns bra nu.

Kommentarer
Postat av: Raine

du säger också jinxa! det är verkligen jobbigt det ordet asså för det är ingen som fattar vad jag menar... men.. finns det ngt annat ord för det?

2008-08-24 @ 17:50:01
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0