Sjuk?

Jag tror jag är sjuk... Jag har ont i halsen, snorar och känner mig seg i huvudet, sådär som man bara gör när man är sjuk. Trots det har jag ingen feber så jag kan inte stanna hemma från skolan. Men det hindrade mig inte från att skolka eftermiddagen idag eftersom jag var dödsjuk. Typiskt att detta kom precis nu när man inte vill vara sjuk från skolan, är ju ganska bra att få alla böcker så att man slipper att krångla med det sen. Dessutom ska jag på filmkväll imorgon och Lygnevi på lördag, men blir förkylningen värre så kan jag ju inte gå på något. :( Aja, det är mitt eget fel, om jag inte hade gått i regnet utan vare sig jacka eller paraflax i tisdags skulle jag inte må så här nu. Det är bara att käka halstabletter och klä sig varmt och hoppas att det går över snart.

Kommentarer
Postat av: Raine

naee bara mobilen... hur är skolan? saknar den litet.. det var enklare då...

2008-09-01 @ 14:15:34
URL: http://raine1988.blogg.se/
Postat av: Raine

ehmm lyssna på början när hon sjunger det dära "rata ta rat ta ta osv" du om ngn borde känna igen det

2008-09-01 @ 21:04:14
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0